loading...
دانلود رایگان نمونه سوال،گام به گام پایه دوازدهم،یازدهم،دهم،نهم،هشتم،هفتم-مدرسه کپی
پوریا عظیمی (مدیر سایت) بازدید : 307 چهارشنبه 10 آبان 1396 نظرات (0)

دانلود گام ب گام کتاب هندسه پایه یازدهم فصل اول ب صورت رایگان, پاسخ فعالیت های هندسه یازدهم فصل اول دایره, حل جواب کار در کلاس هندسه یازدهم, ریاضی فیزیک

هندسه - پایه یازدهم - رشته ریاضی فیزیک -  گام ب گام کتاب هندسه 2 پایه یازدهم که شامل پاسخ به تمامی فعالیت ها, کار در کلاس ها, تمرین های فصل اول دایره ها ک شامل 3 درس درس اول : مفاهیم اولیه و زاویه ها در دایره, درس دوم : رابطه های طولی در دایره, درس سوم : چند ضلعی های محاطی و محیطی می باشد. که توسط مولف اثر : سرکار خانم عطیه تبریزی که کارشناس ریاضیات (دبیر) تهیه و تولید شده است. فرمت این فایل PDF می باشد. شما می توانید این فایل را بصورت رایگان از وبسایت مدرسه کپی دانلود و دریافت کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

پوریا عظیمی (مدیر سایت) بازدید : 450 چهارشنبه 10 آبان 1396 نظرات (0)

آزمون کتاب زمین شناسی یازدهم فصل اول, سوالات درس اول زمین شناسی, نمونه سوال فصل اول زمین شناسی, 

زمین شناسی - پایه یازدهم - رشته علوم تجربی, ریاضی فیزیک, - شامل سوالات تشریحی و تستی و جای خالی از فصل اول کتاب زمین شناسی یازدهم فرمت این فایل به صورت PDF می باشد. شما می توانید این فایل را بصورت رایگان از وبسایت مدرسه کپی دانلود و دریافت کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

پوریا عظیمی (مدیر سایت) بازدید : 258 چهارشنبه 10 آبان 1396 نظرات (0)

پاسخ تمرین های دوره ای, گام ب گام شیمی یازدهم, دانلود کتاب شیمی یازدهم, حل جواب تمرین شیمی فصل اول,

شیمی - پایه یازدهم - رشته علوم تجربی, ریاضی فیزیک, - شامل حل جواب تمرین های دوره ای فصل اول(قدر هدایای زمین را بدانیم) صفحه ی 47 و 48 و... فرمت این فایل PDF می باشد. شما می توانید این فایل را بصورت رایگان از وبسایت مدرسه کپی دانلود و دریافت کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

پوریا عظیمی (مدیر سایت) بازدید : 317 دوشنبه 08 آبان 1396 نظرات (0)

سوالات درس اول 1 جغرافیا یازدهم, آزمون جغرافیا درس دوم 2, دانلود رایگان نمونه سوال کتاب جغرافیا یازدهم رشته علوم انسانی, 

جغرافیا - پایه یازدهم - رشته انسانی - شامل سوال 20 نمره ای از درس اول و دوم کتاب جغرافیا پایه یازدهم رشته انسانی که به صورت تشریحی, جای خالی, صحیح و غلط و... فرمت این فایل PDF می باشد. شما می توانید این فایل را بصورت رایگان از وبسایت مدرسه کپی دانلود و دریافت کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

پوریا عظیمی (مدیر سایت) بازدید : 348 یکشنبه 07 آبان 1396 نظرات (0)

تحقیق کنید کتاب شیمی یازدهم, جمع اوری اطلاعات صفحه 5 شیمی, پاسخ جمع اوری اطلاعات شیمی یازدهم

شیمی - پایه یازدهم - رشته علوم تجربی, ریاضی فیزیک, - شامل : پاسخ تحقیق کنید و جمع اوری اطلاعات صفحه پنجم (5) کتاب شیمی یازدهم فصل اول... فرمت این فایل PDF می باشد.شما می توانید این فایل را بصورت رایگان از وبسایت مدرسه کپی دانلود و دریافت کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

پوریا عظیمی (مدیر سایت) بازدید : 536 یکشنبه 07 آبان 1396 نظرات (0)

سوالات بخش استوکیومتری شیمی - شامل 145 سوال از تمامی بخش های استوکیومتری که همراه با حل و پاسخ آنها و... فرمت این فایل PDF می باشد. شما می توانید این فایل را بصورت رایگان از وبسایت مدرسه کپی دانلود و دریافت کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

  • موازنه کردن
  • واکنش های شیمیایی
  • محاسبه جرم مولی
  • محسابه درصد عنصر های سازنده یک عنصر
  • تبدیل واحد ها در معادلات شیمیایی
  • و....
پوریا عظیمی (مدیر سایت) بازدید : 288 یکشنبه 07 آبان 1396 نظرات (0)

نمونه سوال کتاب انسان محیط زیست یازدهم سوالات تمامی درس های انسان و محیط زیست, نمونه سوال درس دوم انسان و محیط زیست

انسان و محیط زیست - پایه یازدهم - رشته علوم تجربی, ریاضی فیزیک, انسانی, - شامل سوالات درس ب درس کل کتاب انسان و محیط زیست که برای هر درس تمامی سوالات های آن اورده شده است و.... فرمت این فایل PDF می باشد. شما می توانید این فایل را بصورت رایگان از وبسایت مدرسه کپی دانلود و دریافت کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 
پوریا عظیمی (مدیر سایت) بازدید : 285 یکشنبه 07 آبان 1396 نظرات (0)

گرامر درس دوم زبان انگلیسی یازدهم, سوالات تستی زبان انگلیسی یازدهم, واژه های کتاب زبان انگلیسی یازدهم, 

زبان انگلیسی - پایه یازدهم - رشته علوم تجربی, ریاضی فیزیک, انسانی - شامل توضیح کامل گرامر درس دوم زبان, تمامی واژه های درس دوم, سوالات تستی برای بخش گرامر و واژه همراه با جواب, و... فرمت این فایل ب صورت PDF می باشد. شما می توانید این فایل را بصورت رایگان از وبسایت مدرسه کپی دانلود و دریافت کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

پوریا عظیمی (مدیر سایت) بازدید : 364 چهارشنبه 03 آبان 1396 نظرات (0)

آزمون تستی دینی یازدهم, سوالات تمامی درس ها دینی یازدهم, نمونه سوال ترم اول دینی یازدهم, سوال ترم دوم دین و زندگی یازدهم, نمونه سوال درس اول و دوم و سوم کتاب دینی یازدهم, 

دین و زندگی - پایه یازدهم - رشته علوم تجربی, ریاضی فیزیک, سوالات درس ب درس کتاب دینی یازدهم که برای هر درس سوال های خود را دارد سوالات از جمله تستی, صحیح غلط, تشریحی و.... فرمت این فایل PDF می باشد. شما می توانید این فایل را بصورت رایگان از وبسایت مدرسه کپی دانلود و دریافت کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

پوریا عظیمی (مدیر سایت) بازدید : 470 چهارشنبه 03 آبان 1396 نظرات (0)

حل تمرین های عربی درس اول, سوالات عربی یازدهم رشته علوم تجربی, نمونه سوال عربی ریاضی فیزیک, نمونه سوال عربی با جواب, پاسخ تمرین های عربی کلاس یازدهم, 

عربی - پایه یازدهم - رشته علوم تجربی, ریاضی فیزیک, -  نمونه سوالات درس اول کتاب عربی یازدهم که بارم بندی آن استاندارد 15 نمره ای می باشد. و توسط اقای عباس زاده طرح شده و.... فرمت این فایل PDF می باشد. شما می توانید این فایل را بصورت رایگان از وبسایت مدرسه کپی دانلود و دریافت کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 557
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2733
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 369
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,848
  • بازدید ماه : 5,273
  • بازدید سال : 52,551
  • بازدید کلی : 4,416,249